BEHZAT Ç. İstanbul’da

BEHZAT Ç. İstanbul’da : Ankaralıların İstanbul’daki gülmekten kıran replikleri…

 

BEHZAT Ç. VE EKİBİ BÜFEDE :

garson : hoş geldiniz.

harun : iki hamburger.

akbaba : hamburger.

hayalet : bana da hamburger ver , ketçap koyma içine tamam mı.

garson : peki.

harun : sen abi.

behzat ç. : sen bana iki tost ver.

garson : dilli kaşarlı mı abi.

behzat ç. : yok ya. dili mili karıştırma sade tost ver.

garson : içecek bir şey alır mısınız. taze sıkılmış portakal suyu.

harun : sen bize kola ver kola. taze sıkılmış portakal suyu ne alaka ya hamburgerle.

hayalet : kola 3 olsun.

behzat ç. : sen bana çay ver.

……

behzat ç. : kardeşim ayranın ne alakası var ya. ben çay istedim çay.

hayalet : yanlış gelmiş bunu götür , çay getir çay.

harun : bu ne lan.

garson : ıslak hamburger.

harun: niye ıslattın.

garson : burada böyle abi.

harun : ‘burada böyle’ demek mantıklı bir cevap değil , ruh hastası  mısın sen kardeşim.

hayalet : kardeş sen bunları al al. al sen bunları. bize normal dürüm getir tamam mı.

garson : kaşarlı mı olsun abi.

harun : kardeş normal dürüm. dürümün içinde kaşarın ne işi var.. bildiğin dürüm işte.

hayalet : hişt lan ıslatmadan bak.

behzat ç. : çayı unutma lan.

……

harun : kardeş. bu dürümü niye tosta bastınız.

garson : abi çok sevilen bir çeşidimiz bu.

behzat ç. : ben diyorum oğlum size tosttan şaşmayacaksınız.

hayalet : böyle dürüm mü olur ya.

BEHZAT Ç. VE EKİBİNDEN İSTANBUL’DA ADRES BULMA ÜZERİNE BEYİN FIRTINALARI – 1

 harun : aha dj şaheser. ortaköydeymiş.

hayalet : ortaköy nere lan oğlum.

akbaba : çengelköyün yanı oğlum , ben askerliği burada yaptım.

hayalet : çengelköy anadolu yakasında olmasın.

akbaba : yok ulan o bebek. karıştırıyorsun sen.

hayalet : ee hadi gidelim.

akbaba : de hadi yürüyün.

harun : eminsin değil mi lan.

akbaba : lan ne demek emin misin lan.

 

BEHZAT Ç. VE EKİBİNDEN İSTANBUL’DA ADRES BULMA ÜZERİNE BEYİN FIRTINALARI – 2 

harun : abi. abi bir bebeğe gidelim ya. bu kadar istanbul’a gelmişiz. ha abi.

behzat ç. : sen git ya. ben yatıp uyuyacağım.

harun : hişt hayalet sen gel la.

hayalet : yok hacı ya.

harun : hişt sen gel la hadi gidelim.

akbaba : ben de gelmem oğlum sen bebeğin nerede olduğunu biliyor musun.

harun : he biliyorum. bebek , çengelköyden çık işte pangaltının aşağısı.

akbaba : ne çengelköyü oğlum. çok uzak , etilerden sonra. sen leventten git kestirme olur belki.

harun : leventten girersem. çok mu uzak lan.

akbaba : lan oğlum etiler anasının nikahında zaten. pendikten de ilerde ya.

harun : pendikten. pendik. pendikse ben gitmem ya boş ver.

BEHZAT Ç. ,  20. Bölüm , Star Tv.

Be Sociable, Share!

Comments are closed.